Курси підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ХНУ за програмою «Організація підготовки та процедура акредитації освітньої програми» успішно проведено!

З 4 травня по 1 червня Центр післядипломної освіти Хмельницького національного університету проводив курси підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університету за програмою «Організація підготовки та процедура акредитації освітньої програми». Слухачами курсів були гаранти освітніх програм, члени проєктних груп та зацікавлені тематикою викладачі. Про початок курсів ми повідомляли раніше: https://khmnu.edu.ua/kursy-pidvyshhennya-kvalifikacziyi-naukovo-pedagogichnogo-personalu-universytetu-za-programoyu-organizacziya-pidgotovky-ta-proczedura-akredytacziyi-osvitnoyi-programy/

Було проведено 12 занять (офлайн і онлайн) на різноманітну тематику, що стосується процесу підготовки, організації, проведення, оцінювання результатів проходження акредитації освітньої програми.

  1. Підготовка до акредитації освітніх програм: від формування проєктної групи до подання повідомлення про наміри акредитувати освітню програму (спікер – Лопатовський В.Г.).

2. Командна робота при підготовці до акредитаційної експертизи та під час її проведення (спікер – Лопатовський В.Г.).

3. Підготовка освітньої програми, навчального плану, робочих програм та силабусів до акредитаційної експертизи, забезпечення їх логічного взаємозв’язку (додаток 1), спікер – Любохинець Л.С.

4. Інформація на сайті кафедри, факультету, університету та її роль у процесі акредитаційної експертизи (спікер – Лопатовський В.Г.).

5. Опитування стейкхолдерів та механізм реалізації пропозицій щодо удосконалення ОП (спікер – Білик В.В.).

6. Форми та методи навчання, форми та методи контролю (спікер – Андрощук І.В.).

7. Порядок і процедура заповнення Відомостей про самооцінювання освітньої програми: критерії 5, 8 та 9. Перспективи подальшого розвитку ОП (спікер – Красильникова Г.В.).

8. Порядок і процедура заповнення Відомостей про самооцінювання освітньої програми: критерії 1, 2 та 4 та додатку 3 (спікер – Любохинець Л.С.).

9. Порядок і процедура заповнення Відомостей про самооцінювання освітньої програми: критерії 3, 6 та 7 на додатку 2 (спікер – Андрощук І.П.).

10. Комунікація гарантів з представниками Національного агентства та експертами на різних етапах експертизи (спікер – Лопатовський В.Г.).

11. Особливості роботи гарантів з інформаційною системою Національного агентства (спікер – Лопатовський В.Г.).

12. Підготовка фокус-груп та матеріально-технічної бази до акредитаційної експертизи (спікер – Андрощук І.П.).

Також у рамках співпраці університету з ГО «Прогресильні» до слухачів курсів долучився Дмитро Чумаченко, активний учасник ГО «Прогресильні», засновник соціального освітнього проєкту «Школа ІТ-професіоналів «Profit»», який поділився з учасниками власним досвідом залучення цікавих та іментих спікерів у рамках діяльності соціального освітнього проєкту «Школа ІТ-професіоналів «Profit»» та відповів на питання від учасників.

Усі проведені заняття надзвичайно важливі для усіх слухачів курсів, зареєстровано яких було понад 150 учасників: це і гаранти ОП, і члени проєктних груп, і науково-педагогічні працівники груп забезпечення освітнього процесу – усі, кому цікава інформація, що стосується процесу акредитації освітньої програми.

Тема кожного заняття викликала жваве обговорення в аудиторії, з’ясування проблемних питань, узгодження незрозумілого, спільне вирішення певних дискусійних проблем, окреслення перспектив діяльності та питань, необхідних для термінового вирішення. Кожен учасник збагатився знаннями: додатковими – ті, що уже пройшли етап акредитації, і новими – ті, що планують входити у цей процес.

Хочемо зазначити, що для учасників курсів підвищення кваліфікації була створена корпоративна група, куди надсилалася необхідна інформація для опрацювання матеріалу після лекцій, адже після завершення курсів кожен учасник, який планує отримати сертифікат про підвищення кваліфікації, повинен виконати залікову роботу. Відповідно матеріали, розміщені для опрацювання, стануть у нагоді і для виконання залікової роботи, і для подальшого використання, тобто у процесі підготовки до акредитації освітніх програм.