18 лютого 2022 року відбулася онлайн зустріч кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ зі стейкхолдерами (випускниками, здобувачами вищої освіти, роботодавцями, колегами-науковцями), зацікавленими у підвищенні якості підготовки фахівців у Хмельницькому національному університеті за спеціальностями 075 Маркетинг та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика).
Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ здійснює підготовку за 5 освітніми програмами з двох спеціальностей: Спеціальність 075 Маркетинг представлена
ОПП бакалавр – Гарант – Карпенко Віталій Леонідович
ОПП магістр – Гарант – Ковальчук Світлана Володимирівна
ОНП доктор філософії (акредитована у 2022 р.) – Гарант- Орлов Олівер Олексійович
Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність представлена
ОПП Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика (бакалавр) – Гарант – Дражниця Сергій Анатолійович
ОПП Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика (магістр) – Гарант – Тельнов Анатолій Сергійович Анатолій Тельнов
Програми проходять щорічні обговорення, які супроводжуються зустрічами здобувачів ВО та стейкхолдерами.
-
У сьогоднішній зустрічі взяли участь:
- Лилик Ірина Вікторівна – Президент ВГО Українська Асоціація Маркетингу
- Федорченко Андрій Васильович – голова НМК з Маркетингу, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, Київського національного університету імені Вадима Гетьмана;
- Бєлякова Наталія Миколаївна – Президент Хмельницької торгово-промислової;
- Кравчук Юрій Володимирович – директор ТОВ «ДрімСвіт»;
- Стельмах Ігор Васильович – директор ТОВ «Гама Техніка»;
- Карвовський Костянтин Едуардович – директор ТОВ ІКЛАВ;
- Ужва Роман – директор рекламного агентства IMREV;
- Кострубська Алла – співзасновник маркетингової агенції TheKasta, викладач курсу SMM в IT академії від Stfalcon;
- Голубовська Оксана – PPC Specialist OM OMD GROUP;
- Перевозова Ірина Володимирівна – завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ;
- Танасійчук Альона Миколаївна – професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ;
- Нянько Віталій Миколайович – проректор Хмельницького університету економіки і підприємництва.
- Лопатовський Віктор Григорович – проектор Хмельницького національного університету
- Бондаренко Микола Іванович – декан факультету економіки та управління Хмельницького національного університету
В обговоренні також взяли участь:
За підсумками зустрічі сформовано пул пропозицій, які стосуються удосконалення освітніх програм та навчального процесу, а саме:
☝необхідність враховувати при підготовці здобувачів вищої освіти професійних стандартів;
☝застосовувати при викладанні фахових дисциплін сучасне програмне забезпечення та додатки (Google Adds, Facebook Adds, Data Studio тощо);;
☝запровадити як окрему дисципліну “Медіапланування”;
☝збільшити акцентуацію на практичну підготовку;
☝запровадити дисципліни “Інфлюенс-маркетинг”, “Маркетинговий консалтинг”, “Соціально-відповідальний маркетинг”, “Культура торгівлі”, “Наукова організація праці в торгівлі”, “Маркетинг у соціальних мережах”;
☝змінити підхід до викладання базових дисциплін за спеціальностями 075 та 076, запровадивши їх опанування починаючи з 1-го курсу;
☝внести зміни до ОП, базуючись на зміни, що відбулися у Клисифікаторі професій;
☝здійснювати побудову ОП на основі системного підходу до формування компетенцій;
☝змінити структуру кваліфікаційного іспиту, додавши в них кейсову складову;
☝запровадити факультативні курс щодо підготовки до вступу в магістратуру тощо.
При обговоренні зверталася увага на те, що перехід спеціальностей 075 Маркетинг і 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність в інтернет-простір, потребує сучасної базової теоретичної і практичної підготовки.
Дякуємо всім учасникам зустрічі за високу оцінку діяльності колективу кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ, а також за слушні пропозиції.
Зустріч підтвердила, що гасло «Навчаємося самі, навчаємо студентів, формуємо фахову бізнес-еліту!» не втрачає актуальності у підготовці затребуваних маркетологів, торговельних підприємців і логістів.
Інформація кафедри маркетингу і торговельного підприємництва
21.02.2022