У ХНУ пройшов І-й етап Всеукраїнської студентської олімпіади з психології

16 лютого 2017 року в Хмельницькому національному університеті кафедрою практичної психології та педагогіки був проведений І-й етап Всеукраїнської студентської олімпіади з психології, в якій взяли участь 27 студентів 2-го – 5-го курсів спеціальності «Практична психологія».

Проведена олімпіада була спрямована на посилення значимості психологічних дисциплін у професійній підготовці майбутніх практичних психологів і мала за мету виявлення якості підготовки фахівців, подальшого удосконалення майстерності студентів, закріплення та поглиблення знань та вмінь, отриманих в процесі теоретичного та практичного навчання, стимулювання творчого зростання, виявлення найбільш обдарованих та талановитих студентів.

Основні завдання олімпіади:

• перевірка здібностей студентів до системної дії в професійній ситуації, аналізу та проектуванню своєї діяльності;

• розширення кола професійних вмінь в обраній спеціальності;

• удосконалення навичок самостійної роботи та розвиток логічного, творчого мислення, пробудження інтересу до розв’язання нестандартних задач;

• розвиток здібностей самостійно та ефективно вирішувати проблеми в галузі психології;

• виховання здорового духу конкурентної боротьби, прагнення до перемоги.

З вступним словом та привітаннями учасників олімпіади виступили: завідувач кафедри практичної психології та педагогіки професор Потапчук Євген Михайлович, доценти: Кошонько Галина Аполлінаріївна, Комар Таїсія Василівна та Подкоритова Лариса Олександрівна.

Кандидат психологічних наук, доцент Кошонько Г.А. Ознайомлює учасників олімпіади з індивідуальними завданнями.

Учасники олімпіади в процесі виконання індивідуальних завдань.

За рішенням членів журі І-го етапу Всеукраїнської олімпіади з психології визначені переможці:

Бажаємо всім учасникам та переможцям олімпіади міцного здоров’я, творчого натхнення, високого рівня навчально-професійних домагань, значущих цілей і вагомих результатів на шляху професійного становлення!

Кафедра практичної психології та педагогіки