З початком зростання економіки в Україні з’явився попит на фахівців з нової спеціальності – маркетинг.
Історія спеціальності «Маркетинг» у Хмельницькому національному університеті починається з 1998 року. Саме в цьому році відбувся перший набір на дану спеціальність. На той момент підготовку майбутніх маркетологів готувала кафедра економіки підприємства та підприємництва.
Кафедра маркетингу, як самостійна структурна одиниця, була заснована 1 липня 2003 року при факультеті бізнесу та права, який входив до складу Технологічного університету Поділля. До створення кафедри маркетингу значних зусиль доклала декан факультету бізнесу та права Торгова Лідія Володимирівна, яка і стала першим завідувачем даної кафедри.
На сьогоднішній момент кафедра маркетингу входить до складу інституту економіки та управління. Вона знаходиться у структурі факультету економіки і управління та є випусковою кафедрою для спеціальностей «Маркетинг» за ОКР бакалавр, спеціаліст та магістр, для яких підготовка здійснюється за денною, заочною та дистанційною формами навчання. У 2014 році кафедра маркетингу отримала ліценцію на підготовку фахівців спеціальності «Товарознавство та торгівельне підприємництво» за ОКР бакалавр.
Кафедра активно займається науковою та видавничою діяльністю. За період існування були захищені 1 докторська та 8 кандатських дисертацій, 6 з яких – викладачами кафедри. Усі студенти спеціальності займаються науково-дослідною роботою, що знаходить вираження у написанні наукових статей, прийнятті участі у предметних олімпіадах та конференціях. Також кафедра маркетингу не забуває про виховні роботу зі своїми студентами. Доброю традицією для кафедри стало щорічне святкування Всеукраїнського дня маркетолога.
31 жовтня 2014 року в Хмельницькому національному університеті кафедрою маркетингу було організоване святкування Всеукраїнського дня маркетолога. Це свято проводилося у Хмельницькому національному університеті вдруге.
Молоді, активні та креативні студенти-маркетологи Хмельницького національного університету відсвяткували свій професійний день по-особливому. Святкування розпочалося з патріотичних флешмобів.
Флешмоб «Відкрий серце для України» був проведений на території студмістечка на майданчику між 2-им і 3-им гуртожитками 29 жовтня та містив заклик до економії електроенергії.
Флешмоб «Відкрий серце для України»
Флешмоб, проведений 31 жовтня, також мав патріотичне забарвлення, а саме, перед 4-им корпусом студентами маркетологами і товарознавцями було сформовано герб України. У створенні флешмобів були задіяні близько сотні учасників, у тому числі, студенти майже всіх економічних спеціальностей.
Патріотичний флешмоб за участі студентів кафедри маркетингу
Наступним етапом святкування стало проведення благодійного ярмарку, який розмістився у холі 4-го корпусу Хмельницького національного університету.
Хенд-мейд доробки благодійного ярмарку
Хенд-мейд доробки, випічки та солодощі, канцелярія та інші дрібнички – благодійний ярмарок потішив різноманіттям товарів. Відтак кожен із студентів кафедри мав нагоду застосувати знання на практиці та поуправлятися у вміннях креативної торгівлі.
Студенти спеціальності «Товарознавство та торгівельне підприємництво» практикуються у торговельній діяльності
Студенти та викладачі кафедри вирішили поєднати приємне з корисним. Відтак, головною темою святкових торгів стала допомога учасникам АТО.
Завідувач кафедри маркетингу Ковальчук Світлана Володимирівна
Декан факультету економіки та управління Бондаренко Микола Іванович
Ще однією особливістю цьогорічного святкування стало, те що до заходів долучилися студенти Хмельницького торговельно-економічного коледжу КНТЕУ, Хмельницького кооперативного торговельно-економічного коледжу та професійно-технічного училища №25, зі спеціальностей «Маркетингова діяльність», «Комерційна діяльність» та «Товарознавство і комерційна діяльність».
Представники ПТУ №25 приймають участь у благодійному ярмарку
У святкових торгах взяли участь випускники і партнери кафедри маркетингу, серед яких найбільш відомими є: ТОВ «ТМ Насолода», мережа магазинів «Кошик» та «Триде», ТОВ «Глобал-Транс-Лізинг» та ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Представники цих успішних підприємств не змогли залишитись осторонь благодійної акції.
Проведені торги дозволили зібрати суму в 3045 грн. По завершенню благодійної акції усі зібранні кошти були передані військовим у зону АТО.
Передача коштів начальнику частини ВСП Бугаю Івану Тарасовичу
Гідним продовженням Дня маркетолога став патріотично-виховний захід «Україна – європейський бренд!», в процесі якого взяли участь студенти всіх курсів навчання спеціальностей «Маркетинг» та «Товарознавство і торговельне підприємництво».
<p align="center" студенти 3 курсу завершують виступ