29 травня, в межах відзначення Міжнародного дня маркетингу, який з 2023 року відмічається 27 травня, відбулися змагання «Битва брендів» серед студентів 1 курсу спеціальності «Маркетинг».
Завідувач кафедри маркетингу, Ірина Закрижевська зазначила, що «Битва брендів» – це не просто змагання, а демонстрація сили креативу, ораторського мистецтва та інноваційного стратегічного мислення здобувачів.
Члени журі:
– Віталій Карпенко, декан факультету економіки і управління Хмельницького національного університету;
– Анжеліка Слободянюк, Digital-маркетолог, smm-стратегиня, викладач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету;
– Костянтин Левицький, регіональний представник lifecell;
– Наталія Шальверчук, фахівець з персоналу магазинів Сільпо.
– Бренд – не просто продавець продуктів або послуг.
– Бренд – це історія, емоція, стиль життя.
– Успіх бренду – це завжди результат спільної роботи талановитих і натхненних людей. Процес підготовки до змагань виглядав так (відеоролик знято під керівництвом Анжеліки Слободянюк).
Кожна команда, яка брала участь у змаганнях, представляла бренд, який змінив правила гри і став прикладом успіху в сучасному світі.
Загалом було сформовано 6 команд.
Усі команди сформували презентації, відтворили візуалізацію брендів, які вони представляли.
Після презентацій усіх команд та наради журі було оголошено результати змагань.
Диплом 1 ступеня – команда Монобанк.
Диплом 2 ступеня – команда Київстар.
Диплом 3 ступеня – команда АТБ.
Переможці в номінації «Оригінальність» – команда ПриватБанк.
Переможці в номінації «Артистичність» – команда Сільпо.
Переможці в номінації «Глядацькі симпатії» – команда lifecell.
Підводячи підсумки, декан ФЕУ, Віталій Карпенко зазначив, що через такі заходи відбувається навчання здобувачів, що є надзвичайно корисним для їх професійного майбутнього.
Щира подяка командам та усім, хто мав бажання
та можливість долучитися до організації заходу!
Information of the Department of Marketing