Хмельницький національний університет долучився до міжнародного проєкту «Bologna Hub Peer Support II» (2022-2024)

Хмельницький національний університет було відібрано з-поміж провідних університетів світу, які подали заявки на участь у проєкті «Bologna Hub Peer Support II». Проєкт розпочато у 2022 році, наразі команда у складі 26 експертів з 18 країн ЄС проводить воркшопи для учасників. У рамках проєкту профільні фахівці експертно консультують університети-учасники з питань Болонського процесу. Експертами Хмельницького національного університету стали проф. Роберт Вагенар, координатор багатьох проєктів, спільно фінансованих Європейською комісією, найбільші з яких: проєкт співробітництва Forward Looking Measuring and Comparing Achievements in Higher Education in Europe (CALOHEE) (2016 -); Knowledge Alliance Integrating Entrepreneurship and Work-Based Learning in Higher Education (WEXHE) (2017-2019); Capacity Building Projects FORTH (Філіппіни) (2018-2021); ACE (Латинська Америка) (2020-2022); CALOHE-Asia (2021-2022), директор консорціуму Erasmus Mundus Joint Master Degree Euroculture; та проф. Шерон Флін, національна координаторка програми Національного технологічного університету «Трансформація для стійкості та відновлення» (NTUTORR).

13 та 23 жовтня у Хмельницькому національному університеті відбулися консультативні зустрічі експертів і працівників університету.

Перша зустріч стосувалися таких тем: рамки кваліфікацій «Вимірювання і порівняння досягнень результатів навчання у вищій освіті в Європі» (CALOHEE), інтернаціоналізація освітніх програм, стратегія диджиталізації. Усі учасники долучилися до активного діалогу й обговорення цих тем. Експерти детально розповіли про стандарти та рекомендації щодо забезпечення якості освіти в європейському просторі вищої освіти, інноваційні підходи, які можна впроваджувати для сприяння диджиталізації у процесах навчання та викладання, звернули увагу на процес інтернаціоналізації як комплексного та цілеспрямованого підходу.

Друга зустріч була присвячена модульній розробці навчального плану та мікрокваліфікаційним програмам. Виступи експертів супроводжувалися тематичними презентаціями. У ході обговорення були розглянуті актуальні питання, що виникли перед працівниками Хмельницького національного університету на основі конкретних ситуацій.

Ми щиро дякуємо всім експертам та учасникам за їхню активність, зацікавленість і вагому участь у цих зустрічах. Ми віримо, що спільні зусилля приведуть до значних досягнень у вищій освіті та сприятимуть вдосконаленню освітніх процесів.