Зустріч кафедри маркетингу і торговельного підприємництва зі стейкхолдерами

18 лютого 2022 року відбулася онлайн зустріч кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ зі стейкхолдерами (випускниками, здобувачами вищої освіти, роботодавцями, колегами-науковцями), зацікавленими у підвищенні якості підготовки фахівців у Хмельницькому національному університеті за спеціальностями 075 Маркетинг та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика).

Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ здійснює підготовку за 5 освітніми програмами з двох спеціальностей: Спеціальність 075 Маркетинг представлена

ОПП бакалавр – Гарант – Карпенко Віталій Леонідович
ОПП магістр – Гарант – Ковальчук Світлана Володимирівна
ОНП доктор філософії (акредитована у 2022 р.) – Гарант- Орлов Олівер Олексійович

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність представлена

ОПП Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика (бакалавр) – Гарант – Дражниця Сергій Анатолійович
ОПП Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика (магістр) – Гарант – Тельнов Анатолій Сергійович Анатолій Тельнов

Програми проходять щорічні обговорення, які супроводжуються зустрічами здобувачів ВО та стейкхолдерами.

    У сьогоднішній зустрічі взяли участь:

  • Лилик Ірина Вікторівна – Президент ВГО Українська Асоціація Маркетингу
  • Федорченко Андрій Васильович – голова НМК з Маркетингу, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, Київського національного університету імені Вадима Гетьмана;
  • Бєлякова Наталія Миколаївна – Президент Хмельницької торгово-промислової;
  • Кравчук Юрій Володимирович – директор ТОВ «ДрімСвіт»;
  • Стельмах Ігор Васильович – директор ТОВ «Гама Техніка»;
  • Карвовський Костянтин Едуардович – директор ТОВ ІКЛАВ;
  • Ужва Роман – директор рекламного агентства IMREV;
  • Кострубська Алла – співзасновник маркетингової агенції TheKasta, викладач курсу SMM в IT академії від Stfalcon;
  • Голубовська Оксана – PPC Specialist OM OMD GROUP;
  • Перевозова Ірина Володимирівна – завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ;
  • Танасійчук Альона Миколаївна – професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ;
  • Нянько Віталій Миколайович – проректор Хмельницького університету економіки і підприємництва.
  • В обговоренні також взяли участь:

  • Лопатовський Віктор Григорович – проектор Хмельницького національного університету
  • Бондаренко Микола Іванович – декан факультету економіки та управління Хмельницького національного університету

За підсумками зустрічі сформовано пул пропозицій, які стосуються удосконалення освітніх програм та навчального процесу, а саме:

☝необхідність враховувати при підготовці здобувачів вищої освіти професійних стандартів;

☝застосовувати при викладанні фахових дисциплін сучасне програмне забезпечення та додатки (Google Adds, Facebook Adds, Data Studio тощо);;

☝запровадити як окрему дисципліну “Медіапланування”;

☝збільшити акцентуацію на практичну підготовку;

☝запровадити дисципліни “Інфлюенс-маркетинг”, “Маркетинговий консалтинг”, “Соціально-відповідальний маркетинг”, “Культура торгівлі”, “Наукова організація праці в торгівлі”, “Маркетинг у соціальних мережах”;

☝змінити підхід до викладання базових дисциплін за спеціальностями 075 та 076, запровадивши їх опанування починаючи з 1-го курсу;

☝внести зміни до ОП, базуючись на зміни, що відбулися у Клисифікаторі професій;

☝здійснювати побудову ОП на основі системного підходу до формування компетенцій;

☝змінити структуру кваліфікаційного іспиту, додавши в них кейсову складову;

☝запровадити факультативні курс щодо підготовки до вступу в магістратуру тощо.

При обговоренні зверталася увага на те, що перехід спеціальностей 075 Маркетинг і 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність в інтернет-простір, потребує сучасної базової теоретичної і практичної підготовки.

Дякуємо всім учасникам зустрічі за високу оцінку діяльності колективу кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ, а також за слушні пропозиції.

Зустріч підтвердила, що гасло «Навчаємося самі, навчаємо студентів, формуємо фахову бізнес-еліту!» не втрачає актуальності у підготовці затребуваних маркетологів, торговельних підприємців і логістів.

Інформація кафедри маркетингу і торговельного підприємництва

21.02.2022