Науковий доробок здобувачів кафедри маркетингу і торговельного підприємництва у 2020/2021 навчальному році

Завершується 2020-2021 навчальний рік, який є для студентської спільноти Хмельницького національного університету ще одним вагомим роком у набутті кваліфікаційних знань та їх професійного зростання. Цей рік приніс в скарбничку кафедри маркетингу і торговельного підприємництва чергові відзнаки наукових здобутків здобувачів-переможців ІІ туру, що проводились провідними закладами вищої освіти України відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році» від 24.11.2020 р. № 1457. Загалом у ІІ турі Всеукраїнських конкурсів наукових та дипломних робіт прийняло участь 17 наукових робіт здобувачів вищої освіти освітньо-професійних програм «Маркетинг», «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика» бакалаврського, магістерського та Phd рівнів вищої освіти.

Так, 22 квітня 2021 р. здобувачі IV курсу освітньо-професійної програми «Маркетинг» бакалаврського рівня – Артур Рясних, Мельничук Катерина та здобувач V курсу освітньо-професійної програми «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика» магістерського рівня Владислав Лишень представляли Хмельницький національний університет на заключному етапі ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з «Маркетингу», що проводився на базі Університету імені Альфреда Нобеля. За результатами презентації та захисту наукової роботи на тему «Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства» (науковий керівник д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна) Артур Рясних, посів призове місце та отримав диплом II ступеня.

Артур Рясних

здобувач IV курсу освітньо-професійної програми «Маркетинг» (гр. МР-17-1)

27 квітня 2021 року у 27.04.2021 р. у Харківському державному університеті харчування та торгівлі відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціалізацією Економіка та управління у сфері торгівлі. Конкурс проводився спільно двома кафедрами: Економіки та управління (зав. кафедри Віктория Гросул) Маркетингу і комерційної діяльності (зав. кафедри Наталя Савицька) На конкурс подано 75 робіт від 91 учасника під керівництвом 62 провідних науковців, які презентували 15 міст України. 23 роботи визначені призерами. Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету представляла на даний конкурс 2 роботи здобувачів IV курсу освітньо-професійної програми «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика» бакалаврського рівня – Христини Болотнікової та Лізи Арутюнян.

За результатами презентації та захисту наукової роботи на тему «Удосконалення підприємницької діяльності на засадах цифрових маркетингових технологій» (науковий керівник д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна) Христина Болотнікова посіла призове місце та отримала диплом IIІ ступеня.

Христина Болотнікова

здобувачка IV курсу освітньо-професійної програми «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика» (гр. ПТБт-17-1)

22-23 квітня 2021р. здобувачка освітньо-професійної програми «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика» бакалаврського рівня – Леся Муравська представляла Хмельницький національний університет на заключному етапі ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Підприємництво», що проводився на базі Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана. За результатами презентації та захисту наукової роботи на тему «Кадрова політика та її вплив на розвиток потенціалу підприємства» (науковий керівник д.е.н., професор Гончар Ольга Іванівна) Леся Муравська посіла призове місце та отримала дипломи II ступеня.

Леся Муравська

здобувачка IІ курсу освітньо-професійної програми «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика» (гр. ПТБт-17-1)

У 2021 р. кафедра маркетингу і торговельного підприємництва вже вп’яте організувала та провела Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавр, магістр. Підсумкове засідання галузевої конкурсної комісії відбулося 14 квітня 2021 р. Цього разу на нього було подано 156 дипломних робіт з 32 Вищих навчальних закладів України бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. Серед них переможцями стали 3 дипломні роботи від Хмельницького національного університету. Так, дипломна робота Яни Галюк на тему: «Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій підприємства на матеріалах ТОВ «ЕЛЕЮС» (науковий керівник д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна) нагороджена дипломом І ступеня. Дипломна робота Артема Пшеничного на тему: «Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу» (науковий керівник к.е.н., доцент кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Бойко Руслан Васильович) нагороджена дипломом ІІІ ступеня. Дипломна робота Алли Гордої на тему: «Розроблення стратегії просування бізнесу в мережі Інтернет на основі соціального медіа-маркетингу» (науковий керівник к.е.н., доцент кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Гвоздецька Ірина Василівна) нагороджена дипломом ІІІ ступеня.

Яна Галюк,

випускниця освітньо-професійної програми «Маркетинг» (гр. МРм-19-1)

Артем Пшеничний,

випускник освітньо-професійної програми «Маркетинг» (гр. МРм-19-1)

Алла Горда,

випускниця освітньо-професійної програми «Маркетинг» (гр. МРм-19-1)

У 2021 р. кафедра маркетингу і торговельного підприємництва прийняла участь у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Підприємництво» у Державному університеті «Одеська політехніка». Від кафедри було подано на Конкурс 2 роботи. Зокрема, робота Юрія Стахова (науковий керівник д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна) та Віктора Могилевського (науковий керівник к.е.н., доцент кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Андрушкевич Зінаїда Миколаївна) . Підсумкове засідання галузевої конкурсної комісії відбулося 24 травня 2021 р. За підсумками проведення конкурсу робота робота Юрія Стахова на тему «Формування системи інформаційної логістики підприємства за матеріалами ТОВ «ЕВОЛЮШН АГРО» була нагороджена дипломом ІІ ступеня, а робота Віктора Могилевського на тему «Підвищення ефективності продажів торговельного закладу на засадах стимулювання продажів» виборола перемогу в номінації «За висвітлення актуальних проблем в розвитку галузі».

Юрій Стахов

випускник освітньо-професійної програми «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика» (гр. ПТБтм-19-1)

Віктор Могилевський

випускник освітньо-професійної програми «Управління торговельним бізнесом і комерційна логістика»

За високий професіоналізм та плідну роботу в складі галузевої конкурсної комісії, підтримку студентства в розвитку економічної науки та підготовку переможця Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна, отримала Подяку від організаційного комітету конкурсів – Університету імені Альфреда Нобеля та Державного університету «Одеська політехніка».

Ковальчук Світлана Володимирівна,

д.е.н., професор, завідувачка кафедри маркетингу і торговельного підприємництва

Гідно представили свої наукові роботи на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка «Молодь опановує маркетинг», який проводиться Українською асоціацією маркетингу. Зокрема на даний конкурс були подані та увійшли до короткого списку робота Володимира Королькова – здобувача 3 курсу за рівнем вищої освіти PhD (науковий керівник д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна, ) та робота Тетяни Огородник – здобувача вищої освіти магістерського рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», (науковий керівник к.е.н., доцент кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Забурмеха Євгенія Михайлівна).

Окрім участі здобувачів кафедри у конкурсах наукових та дипломних робіт Володимир Корольков – здобувач 3 курсу за рівнем вищої освіти PhD (науковий керівник д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна) подав заявку на участь у національному конкурсі університетських стартапів «Україна 2021» в категорії «Інноваційний продукт» – проєкт «Fresh Line». Організатором конкурсу виступала Громадська організація «Startup Kyiv». Конкурс сприяє участі українських проектів у всесвітніх змаганнях університетських стартапів University Startup Wolrd Cup, які пройдуть в жовтні 2021 року. Переможець Національного конкурсу стартапів «Україна 2021» представлятиме країну на всесвітніх змаганнях. На 4.06 проєкт «Fresh Line» увійшов до топ-десятки!!!

25.05.2021 у Хмельницькому національному університеті відбувся ІІ конкурс молодих дослідників – Конкурс інноваційних ідей. В конкурсі взяли участь здобувачі вищої освіти, які представляли 6 факультетів ХНУ. Факультет економіки і управління надав два проєкти, які посіли 3-е місце. Одним з переможців став здобувач третього рівня (доктор філософії) вищої освіти кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Володимир Корольков (науковий керівник д.е.н., професор Ковальчук Світлана Володимирівна). Його проєкт «Fresh Line» нагороджений грошовою премією і за ним підготовлена заявка на патент, а отже є реальна можливість його втілення у життя.

Володимир Корольков

здобувач третього рівня (доктор філософії) вищої освіти

Всі подані здобувачами кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету наукові роботи відзначаються оригінальним творчим підходом, високим рівнем теоретичного обґрунтування та практичними рекомендаціями, що впроваджені у діяльність Центру маркетингових ініціатив, навчальний процес та підприємств.

Колектив кафедри «Маркетингу і торговельного підприємництва» щиро дякує науковим керівникам за наполегливу працю, вміння організувати, віднайти творчі ідеї і довести їх до втілення!

Ми пишаємося нашими здобувачами-переможцями, які формують сучасну фахову бізнес-еліту у сфері маркетингу, торговельного бізнесу і логістики!

04.06.2021