VII Міжнародний науково-методологічний семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів»

17 травня 2018 року на базі Центру порівняльної професійної педагогіки Хмельницького національного університету відбувся VII Міжнародний науково-методологічний семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів». У роботі семінару взяли участь понад 100 компаративістів-дослідників з багатьох регіонів України та зарубіжних країн. Семінар було організовано у співпраці з Інститутом педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України.

З вітальним словом до учасників семінару звернулися доктор педагогічних наук, професор, декан факультету міжнародних відносин В. В. Третько та директор Центру порівняльної професійної педагогіки доктор педагогічних наук, професор Н. М. Бідюк.

Колеги з відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих Інституту педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України доктор педагогічних наук, професор Н. М. Авшенюк, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Л. М. Дяченко, кандидат філологічних наук, старший науковий співробітник М. М. Марусинець, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник К. В. Годлевська представили змістовні та цікаві доповіді про основні напрями функціонування центрів освіти дорослих у зарубіжних країнах, зокрема у США, Німеччині, Угорщині та Японії. Представлені доповіді завершилися інтерактивними завданнями із залученням учасників семінару та роботою в командах.

Цікавою доповіддю була інформація Бідюк Н.М. щодо її академічного стажування у м. Торонто (Канада). Мета стажування – ознайомлення з досвідом викладання англійської мови у мовних школах, а також організацією процесу навчання у коледжах та університетах Канади. Наталя Михайлівна ознайомила з системою освіти Канади (освітня діяльність університетів (University of Toronto, University Canada West), коледжів (Pickering Сollege, Georgian College, George Brown College) та мовних шкіл (ILAC, CLLC, English School of Canada) та методикою навчання англійської мови у полікультурному суспільстві Канади («Тeaching and learning, new teaching methods, motivating students in class, our Senior School program»; «Тeaching English to the international students»; «Global Leadership Program, International Network of Schools»; «Teaching Methodologies Presentation»; «TSoM presentation». Результатом стажування стали домовленості щодо спільних програм академічного обміну для викладачів та студентів ХНУ, погодження академічних навчальних планів. Підписано угоди з Georgian College та University Canada West про міжнародну академічну співпрацю. Академічне стажування завершилося одержанням сертифікатів (110 годин).

За результатами роботи семінару випущено друкований збірник матеріалів, присвячених актуальним дослідженням у галузі порівняльної професійної педагогіки. Усі учасники семінару отримали сертифікати і натхнення для подальших наукових розвідок.

За інформацією кафедри практики іноземної мови та методики викладання