Інтелектуальний мікс кафедр маркетингу та міжнародних економічних відносин

11 червня 2024 року у рамках інтелектуального міксу було проведено дві конференції, організовані кафедрами міжнародних економічних відносин та маркетингу:

– МНПК молодих вчених та студентів «Міжнародні економічні відносини: сталий розвиток та діджиталізація»;

– VII ВНПК студентів та молодих вчених «Маркетинг очима молоді».

Напрями роботи охопили питання світової економічної інтеграції, міжнародної логістики, післявоєнної відбудови економіки України, сучасні аспекти маркетингу, інноваційні технології, міжнародний маркетинг, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження, важливість діджиталізації в різних сферах діяльності, економічну безпеку та розвитку економічної дипломатії, інноваційно-інвестиційний розвиток, управління конкурентним потенціалом і підвищення конкурентоспроможності персоналу.

На конференції були присутні понад 50 студентів спеціальностей:

– 075 Маркетинг (освітня програма «Маркетинг»);

– 292 Міжнародні економічні відносини (освітні програми «Міжнародна логістика та митна справа», «Міжнародні економічні відносини»).

З привітальними словами до учасників конференції звернулися представники менеджменту Хмельницького національного університету:

– Олег Синюк, д-р екон. наук, професор, проректор з наукової роботи Хмельницького національного університету підкреслив важливість колаборації двох кафедр та виказав сподівання на поглиблення та розширення міжфакультетської та міжкафедральної співпраці;

– Віталій Карпенко, канд. екон. наук, доцент, декан факультету економіки і управління Хмельницького національного університету зазначив, що період студентського життя сповнений можливостей і закликав не пропускати жодної із таких можливостей.

У дистанційному та очному режимі до присутніх з привітальним словом звернулися представники стейкголдерів-практиків:

– Вадим Пилипчук, директор ТОВ «ХІЛАРІ КОСМЕТІКС» підкреслив перспективність колаборації маркетингу та міжнародного бізнесу, розповів про існуючу співпрацю ТОВ «ХІЛАРІ КОСМЕТІКС» та Хмельницького національного університету, підкреслив важливість ініціатив менеджменту університету, спрямованих на розвиток молоді;

– Наталя Зачинська, засновник мережі мовних студій А+, співзасновник ГО «МедЕд Україна» розповіла про навчання в Хмельницькому національному університеті, закликала молодь цінувати те, що вони зараз отримують;

– Дмитро Шевченко, директор компанії «Діалог-Центр», співвласник швейної компанії «Бембі» закцентував увагу на правильному мисленні для досягнення вершин у бізнесі.

Завідувачі кафедр-організаторів привітали усіх присутніх і розповіли про особливості діяльності та досягнення кафедр:

– Дмитро Васильківський, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин;

– Ірина Закрижевська, канд. екон. наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу.

На конференцію були запрошені стейкхолдери, деякі з них виступили із презентаціями та доповідями, зокрема:

– Юрій Поліщук, керівник Хмельницького філіалу ТОВ «Вартіс»;

– Денис Мамчур, керівник відділу Проджект менеджерів у компанії «Voice Marketing»;

– Ерл-Ружицький Ян Ростиславович, проєктний координатор Молодіжної Ради при МЗС України, випускник Американського університету в м. Вашингтон (США) за урядовою програмою Global UGRAD Державного департаменту США та студент Навчально-наукового інституту міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка.

І, звичайно, з доповідями виступили студенти:

– Інна Гуменна, магістр ОП «Маркетинг» Хмельницького національного університету. Тема доповіді «Вихід на міжнародний ринок компанії FTP»;

– Крістіна Ластовецька, студентка 1 курсу, ОП «Міжнародна логістика та митна справа». Тема доповіді «Пріоритетні напрями економічної співпраці України з Польщею».

Важлива колаборація двох кафедр дозволила створити багатогранний науковий дискурс, який поєднав сучасні тенденції маркетингу та міжнародних економічних відносинах, а спільні зусилля двох кафедр сприяли глибшому розумінню комплексних процесів, що відбуваються в сучасному світі, та відкрили нові можливості для наукових досліджень і співпраці.

Інформація кафедри маркетингу