Кафедра маркетингу і товарознавства вже традиційно у травні провела студентську наукову конференцію «Маркетинг очима молоді».
На конференції були присутні не лише студенти Хмельницького національного університету, а й студенти із інших міст України.
Урочисте відкриття засідання конференції розпочала завідувач кафедри маркетингу і товарознавства Ковальчук Світлана Володимирівна із вітальним словом та інформацією про основні досягнення студентів кафедри маркетингу за останній рік.
До вітальних слів також долучились проректор із наукової роботи Хмельницького національного університету Параска Георгій Борисович, декан факультету економіки та управління Бондаренко Микола Петрович.
Особливість наукової конференції полягала насамперед у тому, що вона допомагає щоразу відкривати все нові і нові таланти у сфері маркетингу. Учасники розглядають теоретичні особливості функціонування маркетингу в сучасних умовах, інноваційні процеси в розвитку маркетингу та, безперечно, свої ідеї та внески щодо розвитку економіки України. Конференція відбулась і з певною патріотичною ноткою, так як проводили її у День вишиванки. Завдяки цьому учасники конференції змогли не лише розглянути маркетингові проблеми, а й охопити найбільш актуальні проблеми сьогодення для українців, крізь призму патріотичності.
В рамках конференції також відбулось нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Сучасна соціально-економічна та правово-демократична ситуація в Україні. Шляхи розвитку України очима молоді»: за номінацією «Рекламні та комунікативні технології як інструмент впливу на суспільство».
Такий конкурс проводився кафедрою маркетингу і товарознавства вперше, проте організатори зазначають, що це стане доброю традицією нашого університету.
Ми бажаємо учасникам подальшої наснаги до такої ж плідної роботи, успіхів у науковій діяльності, адже саме вони є джерелом розвитку нашої країни,а їхні ідеї та бачення стануть шляхом у краще майбутнє.