Участь доцента кафедри української філології Інни Приймак у роботі ІV Літньої школи професійного зростання-2025

Уже традиційно наприкінці серпня педагогічні працівники Хмельницької міської територіальної громади беруть участь у роботі «Літньої школи професійного зростання». Впродовж 5-ти днів понад 2,5 тисячі вчителів та вихователів громади мали змогу відвідати різноманітні майстерки та тренінги від досвідчених спікерів. Серед тих, хто навчав й ділився секретами майстерності, окреслював сучасні підходи в педагогічній науці, були представники київських, львівських, вінницьких закладів вищої освіти, відомі й досвідчені працівники освіти нашої громади.

Серед команди спікерів уже другий рік поспіль є доцент кафедри української філології, гарант ОП «Середня освіта. (Українська мова та література» другого магістерського рівня Інна Приймак.

Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури мали нагоду відвідати надзвичайно цікаву й практично корисну майстерку від Інни Приймак на тему «Підготовка учнів-членів МАН до написання науково-дослідницької роботи з філологічних дисциплін».

Під час зустрічі педагоги дізналися про сучасні підходи до організації науково-дослідницької діяльності школярів, отримали корисні поради щодо структури та оформлення робіт, а також інструменти, які допоможуть ефективніше супроводжувати учнів на їхньому шляху до наукових відкриттів.

Атмосфера на цій зустрічі була натхненною та професійною, адже всі учасники не лише отримали нові знання, а й поділилися власним досвідом, створивши простір взаємного зростання.

Літня школа 2025 – це чудова нагода підготуватися до нового навчального року, надихнутися з колегами й відкрити нові горизонти педагогічної майстерності.

Хай цей старт стане початком ще одного професійного злету!

Щиро дякуємо  організаторам Літньої школи від Центру професійного розвитку педагогічних працівників за можливість удосконалюватися й рухатися вперед разом! Адже розвиток учителя – це розвиток учня, а значить і майбутнє нашої країни.

Інформація кафедри української філології