24 жовтня 2024 р. в оновленому ТЦ «Дитячий центр» офіційно відкрили новий бізнес-центр, який вже обіцяє стати осередком розвитку підприємницької діяльності. Реалізований проект став можливим завдяки міжнародній ініціативі «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER) та фінансуванню від уряду Німеччини. Основним організатором проекту виступила Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні у співпраці з німецькою компанією GIZ.
На відкритті були присутні ректор Хмельницького національного університету Сергій Матюх, декан факультету технологій і дизайну Тетяна Іванішена, начальник науково-дослідної частини Оксана Захаркевич, завідувачка кафедри індустрії моди в легкій промисловості Тетяна Надопта, викладачі факультету технологій і дизайну.
У вітальному слові мер Хмельницького Олександр Симчишин наголосив на важливості відкриття сучасного бізнес-центру для економічного розвитку міста. Проект є яскравим прикладом успішної співпраці міжнародних партнерів та місцевої влади, що дозволило перетворити старе приміщення на сучасний бізнес-простір.
Представники партнерів проекту – регіональний координатор GIZ Валерія Колесніченко та керівник проектів ПРООН Мустафа Саїд-Аметов зазначили, що завдяки нашим партнерам з ПРООН та уряду Німеччини ми маємо можливість не просто відновлювати економіку, а й формувати нове середовище для розвитку бізнесу.
Також серед гостей були відомі місцеві виробники, зокрема Сергій Параска, співвласник та СЕО бренду одягу Stimma, та Марина Васильєва, засновниця ТМ Pollardi, котрі поділилися своїми історіями успіху.
Особливим акцентом став модний показ «MoDni», на якому були представлені колекції місцевих виробників, зокрема, жіночий одяг від бренду BESSA (директор Борис Горшков), дитячі колекції від SUZIE, а також авторська колекція “Сакральне диво української традиції”.
Це унікальний проект, розроблений студентками кафедри індустрії моди в легкій промисловості Хмельницького національного університету 4 курсу Ганни Зубко та Вікторії Поліщук під керівництвом викладачів Олени Андрєєвої та Оксани Михайловської. Основна ідея колекції в поєднанні традиційної української вишивки з сучасними модними тенденціями. Кожен виріб це – глибокий зв’язок між минулим і сьогоденням та показує, що українська спадщина може бути цікавою, стильною й актуальною для сучасного гардеробу.
Участь у показі колекції студентів Хмельницького національного університету демонструє тісну співпрацю освіти та місцевих ініціатив.
Працюємо далі!
Інформація факультету технологій і дизайну