Кафедра маркетингу спільно із ТМ «HILLARY» – брендом натуральної косметики та генеральним спонсором — з нагоди 60-річчя з дня заснування Хмельницького національного університету провели онлайн-конкурс студентських рекламних проектів, основними завданнями якого є пошук та популяризація творчих досягнень студентської молоді у галузі реклами та підвищення рівня підготовки спеціалістів у сфері маркетингу. Кращі роботи будуть розміщуватися на інформаційних носіях міста.
2 листопада 2022 року за участю стейкхолдерів Вадима Пилипчука, директора з маркетингу, співвласника ТМ «HILLARY» та Буднецької Наталії, директора магазину Moknemin ТОВ «LITMA», відбулося оголошення результатів конкурсу та нагородження переможців.
Номінація Соціально-патріотична реклама
1 місце – Муравська Леся, Караульна Іванна
Номінація Комерційна реклама
1 місце — Олексин Ангеліна
2 місце — Джерелейко Олександра
3 місце — Грушецький Ярослав
Номінація Генерального спонсора
1 місце — Пазник Яна, Джерелейко Олександра
2 місце — Камінська Галина
3 місце — Олексин Ангеліна, Джуглій Олександра
За сміливість та креативність відзначено Козачок Олену, а у Номінації Генерального спонсора за оригінальність ідеї відзначено Ситар Катерину.
Вітаємо переможців та бажаємо творчого натхнення і нових досягнень!
Відділ зв’язків з громадськістю