5 грудня 2014 року у Хмельницькому національному університеті відбувся круглий стіл Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Хмельницькій області «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі».
Організаторами заходу, що зібрав численну кількість науковців та фахівців своєї справи, виступила кафедра маркетингу Хмельницького національного університету, Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні, Українська Асоціація Маркетингу та Хмельницька обласна організація Української Асоціації Маркетингу
Розпочалося засідання круглого столу з вітального слова Ірини Лилик – генерального директора Української Асоціації Маркетингу.
Початок дискусії поклала Ковальчук Світлана Володимирівна, голова осередку ХОО ВГО УАМ із презентацією дослідження «Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду»
Ірина Лилик, генеральний директор Української асоціації маркетингу також представила інформацію про організацію роботи, завдання та досягнення Індустріального гендерного комітету з реклами.
Представник громадського товариства споживачів Хмельницької області Довгошия Павло Олександрович представив план роботи та взаємодії з іншими громадськими ініціативами та органами державної влади.
Серед інших доповідачів усі присутні мали змогу заслухати позицію стосовно проблемних питань співпраці з громадянським суспільством в контексті рекламно-інформаційної діяльності (Олександр Полянський, директор рекламного агентства), та стратегічної ролі соціального маркетингу в сучасному економічному процесі (Кендюхов Олександр, голова Всеукраїнської спілки вчених-економістів).
В результаті проведеної зустрічі також було обговорено актуальні питання завдань та механізмів співпраці громади та влади Хмельниччини задля підтримки впровадження державної політики із попередження всіх форм дискримінації.
Модераторами виступили Володимир Шевченко, представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Хмельницькій області та Євдощук Анатолій Степанович, начальник управління у справах захисту прав споживачів у Хмельницькій області
Учасниками круглого столу було висловлено обопільну надію на планування організації наступних публічних дискусій, розроблення програм та проектів співпраці Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні, Української Асоціація Маркетингу та Хмельницької обласної організації УАМ, а також відкриття нових Регіональних Представництв Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
Актуальні проблеми в області маркетингу та реклами, надзвичайні ідеї, шляхи вирішення соціальних проблеми людства та українців – все це сприяло розвитку правосвідомої позиції представників молодого покоління, пошуку нових горизонтів безперервного діалогу громадськості та органів влади у рекламній галузі.