21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. До цієї дати було приурочено проведення лінгвістичного брейн-рингу в Хмельницькому ліцеї № 17, який підготували викладачі кафедри української філології В. В. Денисюк, І. В. Приймак, М. М. Торчинський, О. М. Ющишина і А. М. Янчишин. Вагому допомогу у проведенні заходу надала вчителька української мови і літератури ліцею А. М. Шпилюк.
Усю передорганізаційну роботу взяли на себе Алла Миколаївна Шпилюк й Інна Володимирівна Приймак. А коли викладачі прийшли в навчальний заклад, їх чекала майже вщерть заповнена актова зала.
Оксана Миколаївна Ющишина зробила екскурс в історію як самого свята, так і становлення української філології у Хмельницькому національному університеті. Наочним свідченням високого рівня фахової підготовки були два випускники нашої спеціальності, а тепер кандидати наук, доценти О. М. Ющишина і А. М. Янчишин. Тож були всі підстави запросити на навчання до ХНУ майбутніх випускників!
Завдання для учасників готували В. В. Денисюк і М. М. Торчинський, які й ознайомили присутнім із порядком проведення заходу, а потім Василь Вікторович дуже коректно й водночас емоційно його провів.
Проте, звичайно ж, головними дійовими особами конкурсу були учні (змагалися 9-А, 9-В, 9-Г і 9-Д класи). Скільки хвилювань було в тих, хто сидів за ігровими столами, і скільки переживань за них – у їхніх однокласників, що сиділи в залі! Як школярі раділи, коли відповідь була правильною, як сумували, коли, поспішаючи, порушували правила гри, як картали себе за програний етап!
Зрештою, залишилися задоволеними усі, адже капітани команд отримали з рук в. о. завідувача кафедри української філології А. М. Янчишина грамоти, а також солодкі призи, якими, віриться, смакували не лише гравці, а й їхні уболівальники.
Варто подякувати й учителям ліцею, які були присутні в залі й палко підтримували школярів. Чудовим був і музичний супровід заходу. Надіємося, що такі зустрічі кафедри української філології з колективами шкіл Хмельницького стануть традиційними!
Інформація кафедри української філології