29 травня, в межах відзначення Міжнародного дня маркетингу, який з 2023 року відмічається 27 травня, відбулися змагання «Битва брендів» серед студентів 1 курсу спеціальності «Маркетинг».
Завідувач кафедри маркетингу, Ірина Закрижевська зазначила, що «Битва брендів» – це не просто змагання, а демонстрація сили креативу, ораторського мистецтва та інноваційного стратегічного мислення здобувачів.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/1-58-1024x682.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2-56-1024x681.png)
Члени журі:
– Віталій Карпенко, декан факультету економіки і управління Хмельницького національного університету;
– Анжеліка Слободянюк, Digital-маркетолог, smm-стратегиня, викладач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету;
– Костянтин Левицький, регіональний представник lifecell;
– Наталія Шальверчук, фахівець з персоналу магазинів Сільпо.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/3-49-1024x682.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/4-44-1024x682.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/5-29-1024x684.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/6-21-1024x683.png)
– Бренд – не просто продавець продуктів або послуг.
– Бренд – це історія, емоція, стиль життя.
– Успіх бренду – це завжди результат спільної роботи талановитих і натхненних людей. Процес підготовки до змагань виглядав так (відеоролик знято під керівництвом Анжеліки Слободянюк).
Кожна команда, яка брала участь у змаганнях, представляла бренд, який змінив правила гри і став прикладом успіху в сучасному світі.
Загалом було сформовано 6 команд.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/8-15-1024x681.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/9-14-1024x684.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/10-9-1024x681.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/11-6-1024x680.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/12-12-1024x684.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/13-7-1024x679.png)
Усі команди сформували презентації, відтворили візуалізацію брендів, які вони представляли.
Після презентацій усіх команд та наради журі було оголошено результати змагань.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/26-1024x679.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/27-1024x675.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/28-1024x709.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/29-1024x682.png)
Диплом 1 ступеня – команда Монобанк.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/30-1024x683.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/31-1024x682.png)
Диплом 2 ступеня – команда Київстар.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/32-1024x688.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/33-1024x681.png)
Диплом 3 ступеня – команда АТБ.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/34-1024x679.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/35-1024x683.png)
Переможці в номінації «Оригінальність» – команда ПриватБанк.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/36-1024x681.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/37-1024x681.png)
Переможці в номінації «Артистичність» – команда Сільпо.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/38-1024x680.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/39-1024x682.png)
Переможці в номінації «Глядацькі симпатії» – команда lifecell.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/40-1024x679.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/41-1024x684.png)
Підводячи підсумки, декан ФЕУ, Віталій Карпенко зазначив, що через такі заходи відбувається навчання здобувачів, що є надзвичайно корисним для їх професійного майбутнього.
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/42-1024x682.png)
![](https://khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/43-1-1024x678.png)
Щира подяка командам та усім, хто мав бажання
та можливість долучитися до організації заходу!
Інформація кафедри маркетингу