Практика студентів гуманітарно-педагогічного факультету – це важливий етап професійної підготовки майбутнього педагога, оскільки студенти мають змогу ознайомитися з реальним навчальним процесом у школі або училищі.
Нещодавно студенти третього курсу спеціальностей «Технологічна освіта» та «Професійна освіта» відповідно до навчального плану пройшли психолого-педагогічну практику тривалістю два тижні. Основна мета цієї практики – формування психолого-педагогічних умінь і навиків, професійних рис особистості майбутнього вчителя (викладача), які допоможуть йому успішно виконувати обов’язки педагога в навчальному закладі. Це дозволяє здійснити перехід від теорії до практики, даючи інтегроване поєднання знань та умінь. Відповідно до навчального плану психолог-педагогічна практика майбутніх проходила в 5-11 класах загальноосвітніх шкіл, майбутніх викладачів спецдисциплін на 1-2 курсах професійно-технічних навчальних закладів.
Зміст діяльності студентів у період практики був максимально наближений до реальної професійної роботи педагога.
За результатами практики оформленні звіти про проходження практики та проведена підсумкова конференція, на якій студенти розповідали про свої досягнення та враження. Також під час обговорення студенти активно обговорювали труднощі, які виникали в період проходження психолого-педагогічної практики та шляхи їх подолання.
Студенти переконалися, що рівень їхньої підготовки, фундамент педагогічної та методичної майстерності дозволяє сподіватися, що ними буде досягнуте головне завдання – уміння вчити!
Керівники практики від кафедри теорії та методики трудового і професійного навчання