Професійне (неофіційне) свято маркетологів відзначається щороку 25 жовтня. Дата приурочена до створення у 1975 році Управління з маркетингу та реклами при Міністерстві зовнішньої торгівлі.
Маркетинг виник разом із зародженням торгівлі. Це сталося ще за часів давніх цивілізацій разом із поділом праці. Люди почали виробляти товар не лише для власного використання, а й для обміну, а згодом – на продаж. Ринок виник приблизно 6-7 тисяч років тому, а разом з ним і перші форми маркетингу, такі як формування цін та реклама товару.
Маркетинг завжди на часі: передбачає швидке реагування на зміни у бізнес-середовищі, надає інструменти пошуку перспективних ринків, нових споживачів, інноваційних методів просування товарів та послуг. Маркетологи здатні поєднувати у своїй діяльності мистецтво і науку, вибираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів. Важко уявити нині прибуткову діяльність будь-якого підприємства без ефективно функціонуючого відділу маркетингу, без праці маркетолога. Маркетинг зумовлює рівень цивілізованості економіки та соціальних комунікацій. Його розвиток безпосередньо впливає на рівень демократії в суспільстві.
Враховуючи затребуваність фахівців-маркетологів на ринку праці, Хмельницький національний університет здійснює підготовку бакалаврів, магістрів та докторів філософії за спеціальністю 075 “Маркетинг”.
Шановні викладачі, співробітники, здобувачі вищої освіти та випускники кафедри маркетингу, а також фахівці відділу маркетингу та матеріально-технічого забезпечення, щиро вітаємо з професійним святом – Днем маркетолога!
Від щирого серця бажаємо вам, «чарівники» реклами та просування товарів, здоров’я та достатку, невичерпних сил та наснаги, творчого натхнення та креативу! Нехай кожен ваш проєкт буде потрібним і безумовно успішним та дарує відчуття гордості за правильний вибір професії!
Відділ зв’язків з громадськістю