Протягом тижня, з 18 по 21 квітня 2023 року, відбувалися низка зустрічей у рамках проміжного етапу участі Хмельницького національного університету в проєкті «THEA Ukraine X». Нагадаємо, що проєкт «THEA Ukraine X» спрямований на підготовку та підвищення кваліфікації керівників українських закладів вищої освіти у сфері інтернаціоналізації.
Під час зустрічей декани факультетів і завідувачі кафедр прозвітували про проміжні результати виконання планів інтернаціоналізації. У ході спілкування обговорювалося: з якими питаннями та проблемами стикнулися учасники проєкту, які були знайдені шляхи їх вирішення, на що ще треба звернути увагу та яку допомогу від адміністрації вони потребують. Приємно відмітити, що деякі кафедри вже перевиконали свої плани або ж досягли тих цілей, які були заплановані на пізніший період. Також колеги ділилися своїми враженнями від результатів пошуку партнерів і започаткування партнерств, участі в міжнародних заходах, активізації академічної мобільності.
Зустрічі були організовані проректором з НПР Катериною СКИБОЮ разом із відділом міжнародних зв’язків. Підсумовуючи результати проведених зустрічей, Катерина СКИБА зазначила, що тренінг з інтернаціоналізації «Internationalisation Booster», який відбувся 5–8 грудня 2022 року мав на меті надихнути учасників і мотивувати їх до реалізації стратегії інтернаціоналізації у Хмельницькому національному університеті, став поштовхом до активізації інтернаціоналізаційних процесів і посприяв підвищенню зацікавленості як науково-педагогічних працівників, так і здобувачів вищої освіти до участі у міжнародній діяльності.
За підсумками проведених зустрічей відділом міжнародних зв’язків буде розроблено інформаційний пакет із корисною інформацією та відповідями на запити, які були озвучені під час зустрічі. Інформаційний пакет буде розіслано учасникам проєкту найближчим часом.
Фінальне звітування щодо впровадження планів інтернаціоналізації заплановано на кінець червня 2023 року та відбуватиметься під час засідання Вченої ради університету.
Бажаємо успішної реалізації запланованого всім учасникам тренінгу!