Налагодження співпраці з норвезькими колегами

11 січня 2023 року відбулась тристороння онлайн-зустріч колективу кафедри педагогіки та психології з Андерсенем КНУТОМ, магістром наук, клінічним соціальним працівником, який 19 років працює у Центрі підтримки у важкій втраті при госпіталі університету Акерхуса (Akershus University Hospital bereavement support center) та співпрацює з університетами Осло (VID university in Osloand Oslo University).

Зустріч відбулась за сприяння Володимира ВОЛОШИНА, кандидата психологічних наук, члена правління НПА, директора ГО «Інститут психології здоров’я».

Під час зустрічі були обговорені шляхи міжнародної співпраці кафедри з норвезькими закладами вищої освіти та громадськими організаціями, зокрема, у сфері психологічної підтримки населення України у втраті і горі, та були визначені такі основні напрями подальшої роботи:

1) навчання колективу кафедри за норвезькою 8-кроковою програмою по роботі з горем і втратою онлайн на платформі ГО «Інститут психології здоров’я» з метою:

– подальшої передачі знань і практичних навиків здобувачам вищої освіти з психології;

– проведення спільних наукових досліджень із норвезькими колегами;

– надання кваліфікованої психологічної підтримки у горі та втраті населенню;

2) підписання договору про співпрацю з університетом Акерхуса, де працює пан Андерсен.

У бесіді з викладачами пан КНУТ наголосив на важливості підготовки спеціалістів, які можуть надавати належну психологічну допомогу та підтримку людям, які переживають втрати, особливо пов’язані з війною. Така можливість сьогодні є, завдяки навчанню за 8-кроковою програмою по роботі з горем і втратою від норвезький фахівців, яка в Україні впроваджується на базі ГО «Інститут психології здоров’я» (facebook.com/Institute of Health Psychology) та планується до впровадження, як освітня компонента кафедри психології та педагогіки.

Колектив кафедри психології та педагогіки висловлює щиру подяку п. Андерсену КНУТУ та п. Володимиру ВОЛОШИНУ за пропозицію співпраці та її розвиток.

Кафедра психології та педагогіки