8 грудня 2021 року в рамках співпраці зі стейкхолдерами з метою залучення фахівців-практиків до викладання освітніх компонент відбулася гостьова лекція, організована к.е.н., доцентом кафедри економіки, менеджменту та адміністрування Назарчук Т.В. для студентів факультету управління, адміністрування та туризму, з керівником відділу маркетингу компанії ANNA SPOSA GROUP Ольгою Єлисєєвою на тему «Як створити успішний бренд». До зустрічі долучилися студенти спеціальностей «Менеджмент», «Готельно-ресторанна справа» та «Туризм». Слухачів лекції привітав декан факультету – д.е.н, проф. Рудніченко Є.М.
Мета лекції – розвиток у студентів практичних компетентностей використання технологій брендингу та стратегій бренд-менеджменту для якісного розвитку бізнесу. Під час зустрічі О.Єлисєєва поділилася зі студентами власним досвідом створення бренду ANNA SPOSA GROUP, історією становлення та розвитку компанії, а також розкрила особливості формування усіх складових сильного бренду та його ролі у конкурентоспроможності компанії на ринку, а також розповідала про типові помилки під час розробки концепції брендингу.
Під час дискусії студенти активно задавали питання щодо практичних аспектів брендингу, можливостей різних інструментів просування брендів у соціальних медіа та інтернет-платформах. Обговорили також питання брендингу спеціальностей факультету та його ролі у формуванні іміджу університету.
13.12.2021