5.05.2020 відбулась зустріч з роботодавцями в рамках ІІІ Всеукраїнського круглого столу “Молодь Поділля опановує маркетинг”

Обговорювалися питання:

1) важливості організації маркетингової діяльності підприємств реального сектору економіки в умовах пандемії;

2) коригування навчального процесу щодо підготовки маркетологів нової формації.

У цікавій дискусії стейкхолдери 👨‍🌾👩‍🍳👨‍🔧👩‍🏭👨‍🔬наголосили на необхідності отримання маркетологами базової освіти👨‍🎓👩‍🎓; здатності до стратегічного та творчого мислення👨‍⚖👩‍⚖; на прагненні постійного самовдосконалення👨‍💻👩‍💻; вмінні генерувати ідеї та швидко реагувати на зміни👨‍🚒👩‍🚒!

Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ стала рівноправним партнером в організації цього заходу поряд з кафедрою маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ і Українською Асоціацією Маркетингу.

Дякуємо за плідну і цікаву дискусію організаторам і особисто Танасійчук Альоні!

07.05.2020